Reklamacje
Strona główna » Reklamacje
Bank Spółdzielczy w Pilźnie zapewnia klientom możliwość złożenia reklamacji
osobiście w siedzibie Banku lub w dowolnej placówce Banku, na piśmie lub ustnie do protokołu;
telefonicznie w formie ustnej poprzez kontakt z numerami podanymi na stronie internetowej Banku;
listownie w formie pisemnej na adres siedzibyBanku lub dowolnej placówki Banku;
z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres skrzynki do elektronicznych doręczeń podany na stronie inetrnetowej;
faksem w formie pisemnej na numery placówek Banku, podane na stronie internetowej Banku, z zastrzeżeniem pkt. 11.
Treść reklamacji złożonej w formie pisemnej powinna zawierać:
imię i nazwisko lub nazwę klienta;
adres korespondencyjny;
dokładny opis zdarzenia lub przedmiotu zastrzeżeń klienta;
oczekiwany przez klienta stan po rozpatrzeniu zastrzeżeń;
w przypadku formy pisemnej wymagany jest własnoręczny podpis klienta;
w przypadku przesłania reklamacji na adres skrzynki do elektronicznych doręczeń lub na skrzynkę EPUAP wymagany jest podpis elktroniczny.
Dodatkowo, w celu ułatwienia identyfikacji klienta, formularz reklamacji może zawierać następujące dane: PESEL, NIP lub REGON.
Wzory formularzy reklamacyjnych stanowią załączniki nr 1-2 do obowiązującego w Banku „Regulaminu rozpatrywania skarg/reklamacji klientów Banku Spółdzielczego w Pilźnie”.
W przypadku transakcji dokonanych kartami płatniczymi obowiązują formularze reklamacyjne stanowiące załączniki nr 10 (klienci indywidualni) i 11 (reprezentanci klientów instytucjonalnych) do ww. Regulaminu.
Przenieś konto
do Banku Spółdzielczego
w Pilźnie
Formalności załatwimy za Ciebie!