moje id / profil zaufany

Usługa mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości Klienta Banku za pomocą danych osobowych z bankowości internetowej Klienta. Usługa ta pozwala klientom Banku, aby na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość.

Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną.

MojeID i Profil Zaufany

Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem tożsamości.

Dzięki usłudze MojeID zyskasz więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

  • Bezpłatny dostęp do urzędów o każdej porze dnia i nocy, przez siedem dni tygodnia.
  • Wygodę składania wniosków urzędowych przez internet.
  • Możliwość sprawdzania statusów swoich spraw urzędowych.
  • Możliwość robienia opłat urzędowych w serwisie transakcyjnym.
  • Dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. : dostawców mediów, usług medycznych usług ubezpieczeniowych.

Jakie sprawy możesz załatwić dzięki usłudze mojeID i Profil Zaufany?

  • rozliczyć PIT
  • sprawdzić w ZUS-ie informacje o dochodach, wysokości składek, otrzymanych zwolnieniach lekarskich czy wyliczyć hipotetyczną emeryturę
  • złożyć deklarację rozliczeniową do ZUS-u oraz pobrać zaświadczenie o niezaleganiu
  • złożyć deklarację do karty podatkowej, podatku od spadków i darowizn oraz podatku od czynności cywilno-prawnych
  • pobrać zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
  • pobrać akt urodzenia, małżeństwa i inne dokumenty wydawane przez Urząd Stanu Cywilnego
  • złożyć wniosek o dowód osobisty dla siebie lub dziecka
  • złożyć wniosek o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (eKUZ)
  • zarejestrować działalność gospodarczą
  • zgłosić sprzedaż samochodu w wydziale komunikacji
  • złożyć wniosek o kartę dużej rodziny i inne świadczenia rodzinne
  • sprawdzić swoje dane w Rejestrze Dowodów Osobistych lub Rejestrze PESEL
  • załatwić sprawy związane z ZUS-em i podatkami
  • załatwić sprawy na portalu pacjent.gov.pl dzięki aplikacji Ministerstwa Zdrowia – Internetowe Konto Pacjenta

Przenieś konto
do Banku Spółdzielczego
w Pilźnie

Otrzymasz bezpłatny dostęp do nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej.