Strona główna » Usługi » MojeID – Profil Zaufany
Usługa mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości Klienta Banku za pomocą danych osobowych z bankowości internetowej Klienta. Usługa ta pozwala klientom Banku, aby na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość.
Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną.
Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem tożsamości.
Dzięki usłudze MojeID zyskasz więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Otrzymasz bezpłatny dostęp do nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej.
ADRES:
39-220 Pilzno, ul. Grodzka 2
tel. (14) 672 10 11
e-mail: sekretariat@bspilzno.pl
ADRES:
39-220 Pilzno, ul. Grodzka 2
tel. (14) 672 10 11
e-mail: sekretariat@bspilzno.pl