Reklamacje

BS w Pilźnie

Bank Spółdzielczy w Pilźnie zapewnia klientom możliwość złożenia reklamacji

  1. osobiście w siedzibie Banku lub w dowolnej placówce Banku, na piśmie lub ustnie do protokołu;

  2. telefonicznie w formie ustnej poprzez kontakt z numerami podanymi na stronie internetowej Banku;

  3. listownie w formie pisemnej na adres siedzibyBanku lub dowolnej placówki Banku;

  4. z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres skrzynki do elektronicznych doręczeń podany na stronie inetrnetowej;

  5. faksem w formie pisemnej na numery placówek Banku, podane na stronie internetowej Banku, z zastrzeżeniem pkt. 11.

    Treść reklamacji złożonej w formie pisemnej  powinna zawierać:

  6. imię i nazwisko lub nazwę klienta;

  7. adres korespondencyjny;

  8. dokładny opis zdarzenia lub przedmiotu zastrzeżeń klienta;

  9. oczekiwany przez klienta stan po rozpatrzeniu zastrzeżeń;

  10. w przypadku formy pisemnej wymagany jest własnoręczny podpis klienta;

  11. w przypadku przesłania reklamacji na adres skrzynki do elektronicznych doręczeń lub na skrzynkę EPUAP wymagany jest podpis elktroniczny.

Dodatkowo, w celu ułatwienia identyfikacji klienta, formularz reklamacji może zawierać następujące dane: PESEL, NIP lub REGON.

Wzory formularzy reklamacyjnych stanowią załączniki nr 1-2 do obowiązującego w Banku „Regulaminu rozpatrywania skarg/reklamacji klientów Banku Spółdzielczego w Pilźnie”.

W przypadku transakcji dokonanych kartami płatniczymi obowiązują formularze reklamacyjne stanowiące załączniki nr 10 (klienci indywidualni) i 11 (reprezentanci klientów instytucjonalnych) do ww. Regulaminu.

Przenieś konto
do Banku Spółdzielczego
w Pilźnie

Formalności załatwimy za Ciebie!